Miejmy nadzieję, że to przeniesie się nie tylko na popularność w sieci prezesa Chełmskiego Parku Wodnego i Targowisk Miejskich Artura Juszczaka ale także na odwiedziny zarówno w aquaparku , jak i na miejskich targowiskach!
Wczoraj rano na profilu parku wodnego opublikowany został filmik z prezesem Arturem Juszczakiem w roli głównej. Szef aquaparku bez emocji i choćby cienia uśmiechu na twarzy oprowadza internautów po obiekcie. I nawet gdy, w żart obraca incydent pokerowy u jednego z najemców, zachowuje pełną powagę, choć zapewne jak sprawa zainteresowała się policja, to nikomu do śmiechu nie było. Filmik zrobił furorę w sieci i spore zasięgi, ma prawie setkę komentarzy i prawie pół tysiąca reakcji. Prezes idealnie wpisał się w trend, jaki obecnie podbija internet.
Pomysł oczywiście nie jest autorski. Pierwszy był jeden z hoteli, który wypuścił do sieci reklamę, w której przedstawicielka obiektu bez emocji, monotonnym głosem „oprowadza” internautów i wyjaśnia, co goście robią w poszczególnych miejscach.
– Myślę, że to świetna promocja parku wodnego i zachęcam do udostępniania filmiku. W życiu trzeba mieć trochę dystansu oraz poczucie humoru, zapewniam, że to bardzo pomaga – mówi szef parku.
Najwyraźniej prezes dobrze poczuł się w roli gwiazdy filmowej, bo dzisiaj w sieci pojawił się kolejny filmik. Tym razem Juszczak zaprasza do odwiedzenia targowiska przy Armii Krajowej, promuje asortyment oraz sprzedawców i zachęca do zakupów.