Jeśli ktoś z wystawców jarmarku bożonarodzeniowego zechce zamknąć stoisko przed końcem imprezy, musi się liczyć z tym, że organizator ma prawo nałożyć na niego opłatę dodatkową w wysokości 3-krotności opłaty najmu stoiska. Czy to nie zniechęci wystawców?
Spółka Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie zachęca wystawców do udziału w jarmarku bożonarodzeniowym. Choć do świąt jest jeszcze przeszło miesiąc, przygotowania do tego wydarzenia już się rozpoczęły.
Tradycyjny kiermasz bożonarodzeniowy planowany jest w dniach 16-17 grudnia od godz. 9 do 18 na placu Łuczkowskiego. Organizatorzy właśnie rozpoczęli przyjmowanie zgłoszeń od handlowców i wszystkich zainteresowanych. Chęć wystawienia stoiska można zgłaszać do Chełmskiego Parku Wodnego do 8 grudnia.
– Zainteresowani mają do wyboru drewniane stoiska lub możliwość ustawienia swojego namiotu, a także wynajęcie po prostu miejsca na handel np. choinkami –wyjaśnia prezes spółki Artur Juszczak. – Formularz zgłoszeniowy, regulamin imprezy i cennik dostępne są na naszej stronie internetowej.
Liczba miejsc na wynajem jest ograniczona. Spółka zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru wystawców z uwagi na oferowany asortyment. O tym czy oferta „spodobała się” wnioskodawca zostanie poinformowany nie później niż 11 grudnia.
Co ciekawe, jeśli ktoś zdecyduje się na udział w jarmarku, ma obowiązek obsługiwać stoisko w godzinach określonych przez organizatora, a nie jak mu się podoba. Jak czytamy na stronie ChPWiTM w przypadku opuszczenia stoiska w trakcie trwania jarmarku, organizator ma prawo do nałożenia na wystawcę opłaty dodatkowej w wysokości 3-krotności opłaty najmu stoiska.
I bardzo dobrze! Może w końcu jarmark na placu będzie miał sens. Ostatnio po 15 były pustki wśród wystawców.